ଭବିଷ୍ୟତରେ ମହଙ୍ଗା ହୋଇପାରେ ଆମାଜନ ପ୍ରାଇମ୍ ସବସ୍କ୍ରିପସନ

0

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ-: ଭବିଷ୍ୟତରେ ମହଙ୍ଗା ହୋଇପାରେ ଆମାଜନ ପ୍ରାଇମ୍ ସବସ୍କ୍ରିପସନ । କମ୍ପାନୀ ଏହାର ମାସିକ ଏବଂ ବାର୍ଷିକ ସବସ୍କ୍ରିପସନ୍ ଫି’ ବୃଦ୍ଧି କରିବାକୁ ବିଚାର କରୁଛି । ଜୁନ୍ ୧୭ ତାରିଖରୁ, ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ପ୍ରାଇମ୍ ଭିଡିଓରେ ବିଜ୍ଞାପନ ଦେଖାଯାଉଥିବାର ଦେଖିବେ। ଯଦି ଦର୍ଶକ ବିଜ୍ଞାପନ-ମୁକ୍ତ ଅଭିଜ୍ଞତା ଉପଭୋଗ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ତେବେ ସେମାନଙ୍କୁ ଏକ ବିଜ୍ଞାପନ-ମୁକ୍ତ ଯୋଜନା ବାଛିବାକୁ ପଡିବ, ଯାହା ସେମାନଙ୍କ ପକେଟ ଉପରେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରଭାବ ପକାଇବ । ବର୍ତ୍ତମାନ, ଆମାଜନ ପ୍ରାଇମ୍ ଭିଡିଓ ଭାରତରେ ତିନୋଟି ସବସ୍କ୍ରିପସନ୍ ଯୋଜନା ପ୍ରଦାନ କରୁଛି, ଯାହା ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନଙ୍କୁ ଏକ-ଦିନର ଡେଲିଭରି, ପ୍ରାଇମ୍ ମ୍ୟୁଜିକ୍ ଏବଂ ବିଭିନ୍ନ ଇ-କମର୍ସ ସେବା ଭଳି ସୁବିଧା ପ୍ରଦାନ କରେ । ରିପୋର୍ଟ ଅନୁଯାୟୀ, ଆସନ୍ତା ମାସଠାରୁ, ଆମାଜନ ପ୍ରାଇମ୍ ଭିଡିଓରେ ବିଜ୍ଞାପନ ଏଡାଇବାକୁ ଚାହୁଁଥିବା ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବିଜ୍ଞାପନ-ମୁକ୍ତ ଆଡ-ଅନ୍ ଯୋଜନା ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ କରିବାକୁ ଯାଉଛି ।

ଏହି ଆଡ-ଅନ୍ ପାଇଁ ସେମାନଙ୍କର ପୂର୍ବରୁ ଥିବା ସବସ୍କ୍ରିପସନ୍ ବ୍ୟତୀତ ବାର୍ଷିକ ୬୯୯ ଟଙ୍କା କିମ୍ବା ମାସିକ ୧୨୯ ଟଙ୍କା ଦେବାକୁ ପଡିବ। । ବାର୍ଷିକ ୬୯୯ ଟଙ୍କା ଏବଂ ମାସିକ ୧୨୯ ଟଙ୍କା ବିଜ୍ଞାପନ-ମୁକ୍ତ ଆଡ-ଅନ୍ ସେବା ଆରମ୍ଭ ହେବା ସହିତ, ଷ୍ଟାଣ୍ଡାର୍ଡ ପ୍ରାଇମ୍ ସେବାର ମୋଟ ଖର୍ଚ୍ଚ ବାର୍ଷିକ ୨୧୯୮ ଟଙ୍କାକୁ ବୃଦ୍ଧି ପାଇବ । ଏହି ସମୟରେ, ପ୍ରାଇମ୍ ଲାଇଟ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ସମାନ ଲାଭ ପାଇଁ ବାର୍ଷିକ ମୋଟ ୧୪୯୮ ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେବେ । ମାସିକ ଯୋଜନାଗୁଡ଼ିକୁ ଦେଖିଲେ, ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଷ୍ଟାଣ୍ଡାର୍ଡ ପ୍ଲାନ୍ ପାଇଁ ୨୯୯ ଟଙ୍କା ଦେଉଛନ୍ତି; ବିଜ୍ଞାପନ-ମୁକ୍ତ ଆଡ-ଅନ୍ ସହିତ, ଏହା ପ୍ରତି ମାସରେ ୪୨୮ ଟଙ୍କାକୁ ବୃଦ୍ଧି ପାଇବ ।