ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ-: ଗୁଗୁଲ୍ ପ୍ରାୟ ଏକ ଦଶନ୍ଧି ପରେ ପ୍ରଥମ ଥର ପାଇଁ ଏହାର ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ‘G’ ଲୋଗୋକୁ ଅପଡେଟ୍ କରିଛି। ନୂତନ ଲୋଗୋରେ ପରିଚିତ ପ୍ରଡକ୍ଟ ସାନ୍ସ ଫର୍ମାଟରେ ‘G’ ବଜାୟ ରହିଥିବା ବେଳେ, ଏହା ରଙ୍ଗ ଯୋଜନାରେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିଛି।
ପୁରୁଣା ଲୋଗୋରେ ଚାରୋଟି ସଲିଡ୍ ରଙ୍ଗ (ଲାଲ, ହଳଦିଆ, ସବୁଜ ଏବଂ ନୀଳ) ଥିବା ବେଳେ, ନୂତନ ଲୋଗୋରେ ଏକ ଗ୍ରେଡିଏଣ୍ଟ ଡିଜାଇନ୍ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇଛି ଯାହା ରଙ୍ଗଗୁଡ଼ିକୁ ଅଧିକ ଜୈବିକ ଭାବରେ ମିଶ୍ରଣ କରି ଗଭୀରତା ଏବଂ ପଲିସ୍ ଯୋଗ କରିଥାଏ। ରଙ୍ଗ ବଣ୍ଟନ ଏବଂ ଗ୍ରେଡିଏଣ୍ଟ ମିଶ୍ରଣ ଯୁକ୍ତ ନୂତନ ଲୋଗୋ ଅଧିକ ସନ୍ତୁଳିତ ଦେଖାଯାଉଅଛି ।
ଗୁଗୁଲ୍ iOS ଆପ୍ର ଏକ ଅପଡେଟ୍ ଭାବରେ ରବିବାର ନୂତନ ଗୁଗୁଲ୍ ଲୋଗୋ ରୋଲ୍ ଆଉଟ୍ କରାଯାଇଥିଲା । ଏହି ସମୟରେ, 9to5Google ଅନୁଯାୟୀ, ଗୁଗୁଲ୍ ୧୬.୮ ବିଟା ଆପ୍ର ସମାନ ଅପଡେଟ୍ ଆଣ୍ଡ୍ରଏଡ୍ର ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ‘G’ ଲୋଗୋରେ ନୂତନ ରଙ୍ଗ ଯୋଡିଛି । ଯାହା ଗୁଗଲର ନୂତନ ଡିଜାଇନ୍ ଭାଷା ସହିତ ମେଳ ଖାଉଛି। ଏହି ଲୋଗୋ ସ୍କ୍ରିନ୍ ଟେକ୍ନୋଲୋଜିର ଅନୁରୂପ ଏବଂ ଛୋଟ ଆକାରରେ ମଧ୍ୟ ଭଲ ଦେଖାଯାଉଛି। ନୂତନ ଲୋଗୋ ଗୁଗଲ୍ ଜେମିନି(ଏଆଇ ଆସିଷ୍ଟାଣ୍ଟ)ର ଲୋଗୋ ସହିତ ମେଳ ଖାଉଛି, ଯେଉଁଥିରେ ପୂର୍ବରୁ ହିଁ ବ୍ଲୁ-ଟୁ-ପର୍ପଲ ଗ୍ରେଡିଏଣ୍ଟ ଅଛି।